HTML

Mosoly és nyugi

Ha már sokadszor mondod, hogy "nem baj, megoldjuk", ha még el is hiszed, hogy rajtad múlik, ha reggelente még fel tudod emelni a fejed és el tudsz mosolyodni, akkor nem ragoznám tovább. :)

hogy is volt?...

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Cicabogár

2012.05.14. 10:37 Vanellus

Már megint túl mindenen. Távkapcsolat, lombik, projektvezetés... Projektvezető, petevezető, jajh. 

Igazából kettő, ami miatt itt vagyok megint.

1. Ma befelé jövet könnytelenül megkönnyeztem a rádiót. Egy 88 éves bácsiról volt szó, akivel a műsorvezető beszélgetett egy kórházban várakozás közben, és az életéről, a XX. századról kérdezősködött. Kiderült pl. hogy 2 évet munkaszolgálaton töltött. A műsorvezető megkérdezte tőle, hogy hogy lehetett túlélni.
A válasz: "Nem szabad leülni." 
Na ennél a mondatnál szorult össze a szív. Jó ideje kerülgetem ezt. Magam is erre jutottam ugyanis. "Ha visszanézek, elvesztem." - olvastam máshol. Érzésként pedig úgy jött le, hogy ha lefekszem, ott maradok. Nem lesz senki, aki összeszedjen, én meg nem leszek felállni magamtól. Szóval a "megoldás" (cinikus), hogy nem fekszem le. Bölcs vagyok, mint egy 88 éves. :) (ismét cinikus)

2. Újabb fővel bővült a főleg 2 elemes állományunk. Kiscsaj és a Fölöttes Én mellé megérkezett Cicabogár. Cicabogarat ugyanúgy üti az élet, mint Kiscsajt, de ő nem hajlandó tudomást venni róla. Megy előre. Nem nyavalyog. Még vidámnak is tűnik. Ha megrogyna, Fölöttes Én kicsit alányúl, és kis puffogás után mehet tovább az élet. Látni kell azonban, hogy Kiscsaj közben melegít, és szenvedni akar. Aminek szintén lenne létjogosultsága - a gyásznak, a fájdalomnak - , de nem merem engedni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: túlélés

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolynyugi.blog.hu/api/trackback/id/tr314507481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása