HTML

Mosoly és nyugi

Ha már sokadszor mondod, hogy "nem baj, megoldjuk", ha még el is hiszed, hogy rajtad múlik, ha reggelente még fel tudod emelni a fejed és el tudsz mosolyodni, akkor nem ragoznám tovább. :)

hogy is volt?...

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

A régi csaj visszatér

2010.07.29. 15:26 Vanellus

 1. fogadalom (ami arra jó, hogy ne tartsuk be..?) :

Hurcolni fogom magammal a fényképező masinát, mert van, ami megérné, hogy megőrizzem.  

Szóval, a régi csaj imádott sétálni, szemlélődni, és észrevett mindent, ami feldobhatta. Apróságok, emberek, mosolyok, élők és élettelenek, (értsd: épület, felirat, akármi), hangok, illatok, fények. Tényleg szinte bármi, többnyire apró és egyszeri csodák.

Aztán ez megkopott. Lassan, évek alatt. Aztán már olyan is volt, hogy erővel akartam újra és nem jött. Láttam ugyanazt, tudtam ugyanazt, de nem éreztem. Burn out. 

A tegnapot viszont nem lehet csukott szívvel nézni. Este az erkélyről percekig figyeltem egy párt. A pasas fényképezett, a nő állóspárgában állt a zsinagóga előtt. Egyik lábbal, másik lábbal, lelkesen, ügyesen. Ingyen artistaelőadás... :) Szép volt.

Aztán esti kocsmázás előtt betérő egy eddig észre sem vett kisboltba. Kérünk, kapunk, majd a pénzügyek előtt előkerül egy szál fehér rózsa a pult alól és az arab bácsi nekem adja. :) Hát vigyorogtam, mint tejbetök jó sokáig.

Lehet így szomorúnak lenni? (persze lehet, de legalább fel tudok pillantani belőle)

Szólj hozzá!

Címkék: mosoly apró csoda rózsa

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolynyugi.blog.hu/api/trackback/id/tr932185083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása